× www.termopan.ro - Site disponibil spre vanzare. Detalii.
pictorulfericit.ro

realestate.ro

Chiuveta Hansgrohe S510 U770 SilicaTec 370x370 45x82x19 cm cu doua cuve stone grey montare sub blat Specificatii tehnice: Producator: Hansgrohe Tip montaj: Sub blat Culoare: Stone Grey Dimensiuni: 820 x 450 mm Adancime cuva mare: 190 mm Dimensiuni cuve: 370 x 400 mm Cu preaplin pe partea dreapta a cuvei principale Kit de montaj inclus Material chiuveta: granit SilicaTec Granitul SilicaTec este un material inovator compus din 80% nisip de cuart, foarte rezistent la impact si la zgarieturi. Suprafata foarte neteda, igienica si rezistenta la pete datorita porozitatii reduse. Suprafata este termorezistenta si nu se decoloreaza de la razele UV. Garantie: 60 luni Despre Hansgrohe Hansgrohe este un etalon in ceea ce priveste calitatea si experienta, totul fiind dezvoltat printr-o viziune aparte si prin idei inovatoare. Standardul Hansgrohe este cel al perfectiuni formei si al functionalitatii. In anul 1901 Hans Grohe, urmat de descendentii sai, a fost un vizionar, mereu cu un pas inaintea timpurilor. De atunci si pana in prezent, parte din reteta de succes a producatorului a fost regula ca toate produsele trebuie sa fie Made in Germany Astfel ei s-au remarcat prin inventarea in 1928 a primului dus de mana, apoi au revolutionat cu adevarat dusul prin aparitia modelului Raindance in 2003. Acum, dupa mai bine de 100 de ani, compania din Padurea Neagra este ghidata de munca meticuloasa si de rezultate perfecte. Astazi este unul dintre liderii internationali de inovare pe piata de baterii sanitare. Timp de mai multe decenii, mestesugul si designul sau au stabilit tendintele. Calitatea si dezvoltarea continua a gamelor de produse si relatia stransa a designerilor cu trendurile moderne au reprezentat piloni de rezistenta datorita carora Hansgrohe ramane ai producerii de baterii. Productia Hansgrohe este localizata in cele 6 fabrici din Germania in proportie de 80%, pentru a afirma cu mandrie ca produsele lor sunt Made in Germany, reteta de succes a companiei. Dorinta sa este ca acest procent sa se pastreze, in ciuda faptul ca o mutare a productiei in alte tari ar duce si la reduceri de costuri.